geografi in my <3

får seriös panik ångest på geografi uppgiften!! fattar inte om man ska skriva minst eller högst 4 sidor?! 4 sidor är sjuuuukt mkt och jag orkar verkligen inte.. sen snöade det idag oxå. härlig dag! men enligt väder appen så blir det 17-18 grader i helgen :D sen på måndag är det fekkenation med studentskiva ;)  tagga!! kan ju berätta att jag sammanlagt har 3 nationella prov den här veckan (YEES!) men två är nu avklarade, hade muntliga engelska idag. gick helt okej tror (hoppas!!!) jag ;)


eftersom att jag är depp p.g.a geografin och mitt idrotts förhör just nu så delar jag mig av en video som gjorde mig glad! (hittade den inte alls på shm's fan page på facebook.. och nej jag geekar den inte alls hehe)





puuss på rumpan! /Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0