Genom eld


väldigt sad att jag och josefina missar dansuppvisningen i år! :( den är så himla mysig, då är sommaren igång på riktigt..men summerburst är samma dag så vad ska man göra? aja vi kommer igen nästa år ;)

idag skulle vi prata om låtar med svenska texter på svenskan (helst skulle man välja en låt som betydde något för en) alla valde jätte fina låtar och när man bara läser texten och verkligen tar åt sig vad artisten sjunger blir låten så mycket finare! just därför har jag fått värsta behovet av svenska låtar nu! framförallt oskar linnros och daniel adams-ray går på repeat här hemma! (gryningspyromanen in my <3) btw blir jag sjukt stressad över att spotify räknar ner hur lång tid jag har kvar att lyssna :O liksom för vilken period gäller det? en månad? im so confused..

sen måste jag bara säga att jag precis var ute och sprang, HURTIG TJEJ! och att mitt geografi arbete nu är klart och inskickat ;D


later aligator! /Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0