G i matte C, CHECK!


sjuuukt bra låt! tänk att jag och jossi ska se honom live nästa lördag!

hellue allesammans! louise har räknat ut att det bara är 4 lektioner kvar innan sommarlovet! GALET! finns så sjukt mycket i sommar som jag längtar sönder till! men kan ju passa på att dela med mig av att jag fick reda på slutbetyget i matte c idag, G!!!! ni förstår inte hur skönt det känns att slippa sommarskola! skulle verkligen inte ha tid med det eftersom att jag ska jobba dom första fyra veckorna och tjäna pengar till resor och grejer.. får även lite smått panik på vulkan helvetet som självklart ska börja förstöra för flygtrafiken lagom till sommaren. "tur" att min resa fortfarande är ganska långt bort så den bör inte drabbas..

på tal om resan (favorit samtalsämne?) så fick jag ett mail från airtours i veckan. "käre airtours kund, det börjar nu närma sig avresa.." asså ni anar inte hur underbart det var att läsa den meningen! haha, nu är det faktiskt inte så lång tid kvar ändå ;)

/Katarina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0