Friday im in love



fredag idag för er som missat det!! dagen började med engelska nationella.. gick okej tror jag. efter skolan drog jag och elin till stan för att panik shoppa grejer till studentskivan. letade efter ett par klackskor och hittade ett helt okej par på belle och dom fanns i min storlek! men när jag provade dom visade det sig att dom var jätte stora och glappade i hälen, och 36:orna var slut.. ofc! sen gick vi in på fröken söt för att elin skulle leta klänning. istället blev jag kär i en jätte fin tröja/topp? dock sved priset i plånkan och jag visste inte om det var värt det.. som pricken över i:et är det inget öppet köp heller, men jag la undan den tills imorron så får se då. sen tänkte jag åka in till ett annat belle och spana efter skorna där ist! om jag har tur finns dom, annars panikar jag lite.. men det löser sig alltid! :D


puuuss /Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0