fekkenation!

haha rubriken.. kunde inte låta bli (a) men ikväll ska det firas för fullt och utgång ska det bli! just nu verkar det enligt josefina som att det blir lobby, vilket jag tycker låter bra eftersom dom har öppet till 5 och vi kan inte gå in förrens vid 12 då jossi fyller 18 wihoo haha! men jag taggar faktiskt nu! bara det inte regnar och håret blir cp.. det kan förstöra en hel kväll! vet heller inte riktigt vilka skor jag ska ha.. så mycket problem man kan ha! helt sjukt!
annars hade vi bara natur prov idag, tror det gick bra. men är mest glad över att det var det sista provet! sååååå skönt! sen drog jag, emma, jossi, greta och dag till stan och spanade lite. älskar att alla vi (förutom dag såklart) har likadana klänningar nu x) men vi kan ju prata ihop oss så att vi inte har dom samtidigt höhö. sen åkte jag och jossi till hennes mammas jobb för att hämta en tavla. herregud vilka fina lokaler det var :O högst upp i ett hus i gamla stan med terrass på taket och sjuukt stora fönster! fantiserade seriöst om att bo där! :D
men nu ska jag börja fixa mig (hoppas alla antecknar!) ååh har ångest över regnet..
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0