Favorite Sin - Within Reason

WhaattZZZuup?

Sitter just nu i skolan och har precis blivit utskälld av so-läraren av någon skum anledning.. biatch. Jo det var för att jag inte hade min uppsats med mig och hade den hemma, I donnu why that has to do with his screaming but anyway.. Skön dag att börja skolan på efter helgen, känner mig skittaggad att jobba hårt och få MVG i alla ämnen nu :D ! *Not* mer att skita i det bara för att läraren är en a**hole haha.

...Imorn har jag omprov i grafiska! :O måste fan plugga galet (kattis favoritord) om jag ska lyckas, förra gången hade jag ett halvt poäng till ja skulle klara det! Sjukt störande!! 

...Och på torsdag äre studentskiva! :D det är väl det positiva som händer denna vecka, eller ikväll kommer mina päron hem från Spanien och jag tror de har med presenter, wiihuu

...Nu har jag ingen superintressant o skriva men ha en bättre dag än jag idag iallfall!
 
från studentfesten förra veckan

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0