With Me

Eftersom Maria begär att ja måste göra ett inlägg varje dag (det är jobbig att ha en  populär blogg) så här kommer det ett skiiiit intressant inlägg! wiihhuuu

Iallfall, jag ska göra en reklam i skolan om min nya produkt om en hårsak som typ är som en hårinpackning, men istället för att bara skydda håret så kan man antingen köpa den som gör att man får naturligt lockigt / plattat / vågigt hår! Jag skulle lätt köpa!

Nu till de dåliga nyheterna, min älskling Spirit har fått cancer så han kommer opereras nästa fredag, har världens gråtattacker eftersom ja tänker att han kommer falla ihop när som helst för det och verkligen tillbringar alla tid med han hela tiden just nu hehe, men så jag hoppas VERKLIGEN han kommer bli bättre, har haft honom sen jag gick i 3an i lågstadiet, så skulle fan inte klara av det om nått hände.



Nu ska jag iväg till Ida i Bögis, kommer hem sent så kommer inte skriva nått mer today, ha en skitbra torsdag!

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Maria Neuman

Var det som knölen var?!? Stackars Spirit :'(

2011-04-01 @ 08:47:45
URL: http://mariamongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0