Losing in my favorite game


Hejsan!

Idag blev en rolig dag även om den var lång.. okej lång och lång, halv tre slutade jag men anyway. Sitter just nu och kollar på HIMYM och pluggar lite smått.
Imorn slutar jag 11 för vi har ingen grafiska! Awesome, och som en Jesus-like person som bara jag kan vara ska jag gå och ge blod! Jag är ju 18 så nu får ja de ;) mohaha alla er suckers som inte är 18 som inte kommer få en gratis mugg! Suck on that.. nej men seriöst, jag hoppas man får nått som börjar på C och slutar på Ola, då kommer ja lätt dra dit varje vecka! Jaa.. om ja har rätt blodgrupp som man ska ha iallafall.. men de borde ju vara ganska logiskt att jag har det, I mean nån i Sverige kommer väl in that case kanske behöva just det superannorlunda blodet och vips, I have saved a life.
Så jag borde vara en bloodgiver.. lät inte alls ganska vampyrigt.. ska fan tipsa Maria om det hon vill säkert också vara en! Maria om du ser de här, lets do it!

Nej nu ska jag upp och göra en smoothie för ja måste alltid ha nått att äta så varför inte vara nyttig while you're at it?

/ Petra


Kommentarer
Postat av: Maria Neuman

Jag är på! Absolut! Men jag kan inte imorgon, sista inspelningsdagen då, men kan vi inte ta det på tisdag efter skolan måntro? :)

2011-03-09 @ 22:16:14
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: Petra

japp de funkar :D

2011-03-10 @ 13:18:24
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0