summer feeling

Helloooo!

Idag hämtade jag ut biljetter till filmen ''I am number four'', aand then I went home! Jag vet, mitt liv är så jäkla fullt med äventyr att man undrar ju hur jag orkar med allting.. men jag har sånt jävla energi i mig så jag klarar den hårda stressen! Andra människor skulle inte palla're.

Anyway, Igår var jag och Maria iväg på filminspelning på Filip och Fredriks soon to come program ''Nitti Leaks''! Det blev väldigt sent, kom hem vid tolv men det var ändå mkt roligare än jag tänkt mig! Har ju aldrig nånsin sett en av deras program men de var snyggare i verkligheten och roligare än ja väntat moi.. just so you know.



väldigt random gamla härliga bilder, fick värsta sommarkänslan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0