Tresemmé



köpte samma hårinpackning som vi gav till petra idag, hon sa att den var jätte bra så tänkte att det är värt att testa till mitt torra hår.. tycker faktiskt att jag har varit hyffsat duktig med att inte platta det, gör det i stort sett bara på helgerna. men eftersom att jag vill ha långt hår till sommaren och samtidigt färga det innan sommaren så måste jag sköta håret så att frisören inte klipper av allt.. blev aningen rädd när frisören sa "du måste sluta platta det annars kommer du behöva klippa av det för det är jätte slitet och torrt osv." och tror verkligen inte att jag skulle passa någe vidare i page.. okej nog om mitt hår! förstår att ni antecknar :D

ikväll är det desperate housewifes ppl!
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0