Style - Run for your life

Klarade upp till 42 timmar innan jag dog, kom inte ens ihåg att ja la mig och sov så var väl ganska borta där i slutet ;D Men lite besviken eftersom ja sov i 3 timmar då, TRE TIMMAR! Så lite störande att ja inte klarade det.. a bit.

Iallfall, börjar 10:20 med Text och Kommunikation, sen lunch, och sen har jag psykologi! Ganska kort dag ändå, och imorn är man ju typ ledig så jag tror jag kan klara mig, även om ja inte är i bästa skick att lära mig nya saker men iallafall..

Maria ville ha lite random wierd bilder på oss två så här kommer NÅGRA av dem, finns mer men orkade inte leta igenom dem ;) jääääääävlar va många de va haha!





/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0