Sexy Boy



Tjabba tjena!

Idag hade jag svenska-prov-grej och den gick fan jävligt mycket bättre än jag trodde den skulle göra! Ja iallfall hur det kändes som.. sen ska jag och min grupp på idrotten hitta på en dans som vi sen ska visa upp för toda la clase, vilket kommer bli lite awkward eftersom jag för det första: suger på att dansa, och för det andra: är typ halvt retared så glömmer bort vilka steg det är och vilken takt det är hela tiden! Jag funderar fan varför jag inte går i särklass ibland.

Jag har fan haft låten ''Sexy Boy'' i huvet hela dagen idag! Sure den är bra men det enda de faktiskt sjunger i låten är bara Sexy Boy, så det blir en jävla upprepningar då under hela dagen.. just so you know.


Ska göra smoothie nu och plugga, hare!

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0