Ghosts N stuff

idag var det geografi prov, var inte så hemskt som jag trodde så hoppas på det bästa (trots att jag skrev samma svar på typ allt?) sen har jag kommit fram till att jag älskar oc (visste jag iof redan) sjukt mysig serie och allmänt bäst! och tonight ska petra firas och det ser vi fram emot! :D annars är jag bara allmänt taggad på sommaren som vanligt.. (bara ca 4 månader kvar) nä nu ska jag fortsätta måla naglarna, ciao!


i brist på bilder lägger jag upp en frozen margarita från cypern! (petra sa att hon kanske skulle bjuda på det, hoppaaas det är så sjukt gott!)


 




/Katarina

Kommentarer
Postat av: Babs

hallåå hur räknar du egentligen?! det är faktiskt bara lite mer än två månader kvar till sommaren ;) <3

2011-03-18 @ 23:00:57
URL: http://chicabomb.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0