Automatic


dagens shopping, måste dock byta dom svarta byxorna för dom var liiite för korta. blir så trött på mig själv, irrade runt i 3 affärer för att hitta rätt storlek och provade x antal byxor men ändå lyckas jag köpa fel. det som är ännu mer irriterande är att om jag köper ett par i en storlek längre så är dom ganska mkt för långa. men hellre för långa än för korta! klarar inte av för korta byxor haha!

annars har jag inte pluggat så mkt som jag hoppats på idag.. har börjat på min labbrapport och ska snart göra lite matte med mami.



har av någon konstig anledning börjat lyssna på den här låten igen, men gillar den verkligen! petra borde vara stolt :)


/Katarina

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! tårarna rinner av stolthet



and the best part is: thats not even the best one! :D:D:D

2011-03-30 @ 20:21:03
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Antigon

åhh vad fina grejer :)

2011-03-31 @ 20:17:46
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0