You are the reason..

blir ju lite segt på bloggfronten nu när det är sommarlov och grejer! tänkte uppdatera er lite om vad jag har gjort de senaste dagarna eftersom jag förstår att ni are dying to know ;D kan ju börja med igår då jag och babs åkte till hellas och jag tog årets första dopp :D där chillade vi iaf hela dagen och jag brände sönder min rygg.. på kvällen drog jag och emilia och såg senaste pirates filmen, helt okej var den ;) och idag har jag chillat galet med anti och isa i rålis (HAR INTE BRÄNT MIG!!) vi var överhurtiga och grillade sådär vid 1 ;D kan ju säga att vi var ensamma om den saken hehe. nu ikväll ska jag träffa petra och vi får se vad för galet vi hittar på! imorron börjar jag jobba och när jobbet är slut (efter 4 veckor men ändå..) åker jag till RHODOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
låtar jag bara vill dansa till just nu!

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0