fekke @ manges place

jahapp kände att det var dags för ett blogginlägg igen (om ngn fortfarande läser vår blogg). känns som att det i storts sett är min blogg nu när det var x antal år sen petra skrev sist haha! kan ju berätta att pappa som vanligt "måste sitta kvar i 20 min" så lär väl inte komma härifrån förren halv 6 idag heller.. fast som kompensation ska vi käka sushi till middag! TAGGA! :D


gud haha dör så på den här videon men kan inte låta bli att älska den! alla har antagligen redan sett den men då tkr jag ni ska kolla igen ;D



ha're!

/Katarina

Kommentarer
Postat av: Isabella

hahaha störd video! Och varför känner jag igen dem så väl? Har dem gått i sjöängsskolan mån'tro?

2011-06-29 @ 22:39:40
Postat av: Katarina

Haha nej det tror jag inte att dom har :p dom ser väl rätt vanliga ut kan ju vara det!

2011-06-29 @ 23:25:00
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Isabella

Nej nu vet jag vart jag känner igen dem ifrån. Dem går ju på samma gymnasium som jag haha! Mediagymnasiet :)

2011-07-05 @ 23:04:22
Postat av: Isabella

Eller en av dem iaf :)

2011-07-05 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0