Rhodos

nu är jag hemma folket!! (alla jublar) rhodos var sjukt najs, över 30 grader i luften och ca 26 i vattnet ;) dock är det skönt att vara hemma, saknar mina underbara kompisar sjuuukt mkt! vissa har jag inte träffat på hur länge som helst bara för att dom åker på fest resor hela tiden! (isa och antigon känn er träffade!! babsan och emilia har jag inte heller sett på 100 år.. inte okej) men anyways så är det nu alltså exakt 5 dagar kvar tills jag och josefina drar.  5 DAGAR! men eftersom att jag just nu bara sitter och väntar på att morden i midsumer ska börja (typ världens bästa program<3) så tänkte jag bjussa på lite bilder jag så fint har tagit, dock med ipoden så kvalitén är som den är.
geekar mig framför spegeln..
sjukt fin havsutsikt från balkongen
FINT!<3
gud dubbelhakan är nära.. som försvar sitter jag typ ihop sjunken haha
tog x antal bilder på mina ben
Faliraki beach
nej men kolla är det inte mitt ben som kom med på bild, igen.
sjukt god glass/slush med kaffe smak.
har kämpat mig fram till lite färg iaf!
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0