GoSh

tjo! just nu sitter jag och lyssnar på home (seriöst varför såna cravings av den helt plötsligt?) i tröjan jag köpte igår när jag och clara var i kista centrum. ville så gärna ha en lagom lång magtröja så klippte till den här lite, blev helt ok faktiskt! om några timmar åker jag och min kära familj till rhodos och stannar i en vecka, är sjuuukt taggad på att bara ligga och chilla vid poolen och inte tänka på ngt, bara ligga och lyssna på min ipod och njuta av livet! haha. måste ju vila upp mig inför veckan som kommer då jag och jossi åker till ZAKYNTHOS! Herregud det är officiellt mindre än 2 veckor kvaaaar!! kan inte fatta det!
sen var jag hos frissan idag för att fixa utväxten. "Jag vill fixa utväxten och göra håret lite ljusare, typ nån nyans bara" aa ljusare blev det ju allt. nästan vitt(!!) Calles och pappas reaktion "OJ jääävlar vad ljust det blev! det är typ vitt!"... känns ju extra bra när man ska iväg till grekland och håret antagligen kommer blekas ytterligare. aja det löser sig!
Nu ska jag äta melon och ananas och kolla på mumien! PUUUUUUUSSS hörs om en vecka!
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0