zu'p?


idag var jag och josefina riktiga hurtbullar och gav oss iväg till stan TIDIGT! jag skojar inte asså typ vid halv 10! för att vi skulle få förtur till the body shops rea, vilket var helt onödigt eftersom att dom släppte in folk som inte var medlemmar och det fanns gott om saker kvar när vi åkte hem oxå (typ vid 2) men vafan det skadar inte att vara lite early bird ibland fast att det kändes som att jag skulle dö av sömnbrist :D


sen blev vi hungriga och bestämde oss för att ta ett lite "nyttigare alternativ" (inte alls för att det var extrapris..) seriöst något av det ÄCKLIGASTE jag någonsin ätit! kunde inte äns äta upp hela och om inte jag kan äta det är det illa.. sen satt vi typ och mådde illa hela vägen hem. kanske är deras affärsidé? alltså att folk ska må så illa att de inte vill äta mer och då går man ner i vikt? ;D

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0