whatuup?

Idag var jag, Tove och Ella på Pizza Hut på dagen, sen skulle jag och Katti försökt komma in på nån bar men ingen orkade så ska träffas o göra cupcakes istället :D Sen imorn ska jag träffa Jonna imorn och dra till stan, sen ska jag fira Maria som fyller 18 imorn! Lucky bastard..

Juste, är helt jävla besatt av ''Final Fantasy'', I mean come on, Cloud är typ den sexigaste killen på jorden vafan. Måste bara köpa Playstation först men sen ska jag fan ha alla haha, hej jag är nörd.

Slänger in en sjukt sexig bild på Katarina Ganning, jag förstår inte varför hon inte har bilden som profilbild :O W i e r d .


/Petra

Kommentarer
Postat av: katarina

I will have my revenge...

2011-01-06 @ 20:10:40
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0