feelings I can't fight


!Hola mamacitas!
Friday today! Ska som sagt träffa Becky på en tur i stan och fika efter skolan ;) sen vet ja inte om ja ska träffa Katti och Jossi eftersom det verkar som om jag inte kommer kunna åka med till Grekland :( Sen blire filmkväll med skitungarna Mary och Jonna! :D

Börjar 10:40! Okej tekniskt sett kvart över nio men ja kommer omöjligt hinna det, så ja tänkte att ja ger upp direkt istället och fixcar mig i lugn och ro hemma :D Okej som ni swer är ja redan klar men anyway.

Jahapp.. händer inte mycket mer i mitt superspännande liv just nu, jag knarkar låten ''Pocket full of sunshine'' från filmen Easy A, så awesome låt! Man MÅSTE liksom skrika med i den :o

Nu ska jag testa att ta rött läppstift, brukar annars köra fjortisgrejen ja aldrig kunnat komma ut, foundation på läpparna, pinsamt.

HaRE!

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0