Without honour or humanity

Tja! Idag var jag ledig! Hämtade ut biljetter till Tove och mig på filmen.. vet inte riktigt vad den heter men det är den med Christina Aguilera och Cher! Och Volchuck ;) Den har förhandsvisning på torsdag and thats where we will be mohahah. Jag hade skulle dragit till Anna på dagen men jag hann inte för skulle gå ut med hunden och ah hämta biljetterna. Iallafall, jag och Tove gjorde sen några choklad chip cookies, de såg ut som spya när de smälte ihop i varandra men de smakade skitgott! Okej.. lite överdrivet, de smakade väldigt mycket som ''för-brända-på-utsidan-och-för-mjuka-på-insidan'' kakor, men annars så var de heaven! Iallafall jag och Katti har TYP hittat lokal till vår 18-års fest! Det kan bli på Park vilket vore aawesome! :D Nej nu ska jag kolla på handbolls VM! Och på svar på er fråga, så nej, jag kollar inte för att det är superintressant, jag kollar för att ja ska kolla om de är snygga OCH för ja vill att de ska slå skiten ur.. de där laget de möter. 
Äh de fanns inga och de är götråkigt, så ja kollar på Kill Bill istället! Intressant liv..
 

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0