Swirl

woho första gången på dansen idag! :D var roligt som vanligt! trots att jag inte direkt älskar självaste dansen, sen var ju babs med oxå! :D nu sitter jag och taggar på att jag faktiskt fyller 18 fucking år imorron! kan ni fatta? dagen ska spenderas med freja, har redan planerat att vi ska sätta oss någonstans och beställa vin! hahah :D (vart gör man det? xD) anyways.. efter dansen hittade jag och freja värsta kapet! en B&J sorbé för 15 spänn!! och jag som verkligen ääääälskar sorbé! så ska sitta och tjocka i mig den nu ;)




sen måste jag bara dela av mig av något av solsidans roligaste scener ever!(dör bara jag tänker på det)



/katarina

Kommentarer
Postat av: Josefina

Josefina hittade värsta kapet som hon delade med sej av :D

2011-02-01 @ 19:56:32
URL: http://josefinaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0