PartyAllTheTime

igår vare 18-års fest för hela slanten! och gratis dricka fick man oxå ;D Gillar't! måste faktiskt ge kille lite cred för hans entré, vit limo och fyrverkerier! inte illa haha. vi hade iaf sjukt kul om man bortser från vissa störda tjejer i toakön, och att min jacka numera är grå av smuts för att folk har klivit på den. men jag klagar inte utan är bara glad att vi hittade den! annars hade mami blivit sur.. ;) ikväll äre iaf middag hos antigon och det ser vi fram emot! :D
 
OCH BTW har jag och jossi (håll i er nu!) bokat en resa!! men vågar dock inte säga om vi får den eftersom att airtours berättar efter 24 timmar om man fick bokningen eller nått sånt komplicerat :S sen lämnade jag CV igår oxå, hoppas hoppas hoppas dom vill ha mig haha!

tjatja /Katarina


slänger in en bra låt oxå ;)

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0