Higher

tjo alla happy människor! idag är det fredag och jag ska snart gå och lämna mitt cv på willys (helt själv! buhu) vad ska man säga? :S aja.. det går som det går. sen ska jag möta mami i stan och kolla på pressys till moi tihi. har än sålänge spanat in en väska, sen tänkte jag tigga till mig två par jeans (mina svarta är helt trasiga och har inga fina blå) och ett par träningstights, är trött på mina urtvättade mjukisar haha.


sen känner jag att det är dags att gå till frissan igen.. känns dock som att hon kommer klippa av allt mitt hår! jävla plattångsberoende som förstör håret...



puss/ katarina


Kommentarer
Postat av: amanda

helt perfekt hår/frisyr på bilden! <3

2011-01-28 @ 18:38:29
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0