Cry me a river..


det här är inte okej! imorse när jag skulle ta fram hörlurarna och springa till bussen gjorde jag denna hemska upptäckt, högra hörluren är helt trasig :'( kan helt seriöst inte överleva utan dom! lyssnar alltid på musik, påväg till skolan, påväg till stan, i bilen.. vart jag än åker! men det finns hopp om livet för den funkar fortfarande, så kanske bara är att limma ihop den?


sen skulle jag impregnera (stavning?) mina älskade uggs eftersom att dom läckte trots att jag impregnerade dom 3 gånger innan jag använde dom och nu har det gått två veckor :S då ser jag att det har gått hål i dom! så nu måste jag lämna tillbaks dom.. woho partheeey.



/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0