Zanke!

just nu är jag så trött att jag håller på att somna as we speak.. undrar om jag håller på att bli sjuk. men tänkte bara dela med mig av att resan till zakynthos nu är bokad på riktigt! och nu på ett nytt bättre hotell med BRA recensioner ;D så här kommer jag och jossi bo en vecka i juli! ush vad jag längtar..kul att det är ett halvår kvar.






underbaaaaart! gud vad jag längtar

men nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på film eller nått. blev inget med fisklabben idag iaf.. gör det imorron, måste!

puss/katarina

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hotellet? :)

2011-02-03 @ 17:59:39
Postat av: Katarina

hotellet heter cactus ;)

2011-02-03 @ 19:59:55
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0