horizon


Tja!
Idag lämnade jag och Maria CV, gick sådär för mig men ska fan få det där jobbet i Gamla stan, drömjobbet.. Iallafall, sitter och pluggar på matte, går förjäkla uruselt för jag kan inte koncentrera mig plus så är allt jag ser på ett annat språk, hatar matte B!

Och jag har kommit fram till att jag måste bli nyttigare! Jag äter helgmat varje dag typ, så imorn ska jag börja med samma grej jag körde på när jag sommarjobbade: äta lunch och middag och ingenting emellan! Det funkade asbra jag gick ner flera kilo då så det borde ju funka nu också! Plus så ska jag bara köpa cola på måndagar och helgen! Wish me luck..

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb? :)

2011-02-28 @ 10:24:09
Postat av: Petra

haha de är nog bara ja som tkr de är drömjobb, men Science Fiction Bokhandeln ;D snygga nördar och läsa hela dagarna höhö ;)

2011-02-28 @ 20:09:08
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0