jaha då var man vuxen!

min födelsedag har faktiskt varit himla bra! och ALLT tack vare min fina familj och alla underbara vänner <33333 älskar er sjukt mkt min födelsedag hade varit skittråkig utan er! dagen började iaf med att familjen kommer in och sjöng och allt det där, sen mötte jag upp freja och vi åkte till vapiano och lunchade, jag beställde vin!! hahah älskar att jag är super stolt! men jag fick ju visa legg och allt det är lite respekt ändå ;) sen smakade vinet skit men vad gör man inte? ;) sen chillade vi i stan ett tag tills vi blev akut kissnödiga(vägra gå på toa på restaurangen?) så vi drog hem till mig en kortis innan freja skulle till frissan.


mööööööms!

på kvällen kom elin hit och käkade middag och eftersom hon är världens sötaste människa hade hon tagit med sig jätte fina presenter till lilla mig! taaack elin<33



en jätte fin blomma och en asgullig ram fick jag ;D


men nu borde jag gå och lägga mig! ska ju upp 8 imorron.. yeeeeeeeei. men kort sagt har det varit en bra dag! :D

PUSS PÅ ER ALLA FRÅN EN MYNDIG TJEJ!
/katarina



låten jag har knarkat sönder hela dagen (a)
Swedish girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0