In my veins


Tja! Slutade typ fyra idag men dagen var ändå en bra dag för att vara en måndag! Imorn ska jag lämna CV efter skolan och sen maybe hänga med Maria like every tuesday :)

Denna vecka har jag matteprov! :O och jag har pluggat fan awesome men känner jag måste plugga mer för jag är en sån jävla person som glömmer bort allt några minuter efteråt! Om man bara fick ha matteboken med sig så skulle det gå skitbra, but no, läraren är för evil för det.
Sen har jag också Psykologi-prov! Wuhuu.

På pricken över skiten, så har jag nacksbärg, har ont i häcken och har en ugly sår i pannan! Okej de där låter inte alls som om jag haft väldigt kul i helgen.. eller eller en väldigt misslyckad kväll.. men jag måste gå nu! Och inte för att plugga (vilket ja veeerkligen borde) jo för att titta på Misfits, som är fan bättre än Skins, och det är inte många serier jag kan säga är bättre än dem...

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0