dont take my sunshine away


Go'kväll!

Jag har precis badat bubbelbad och sjungit för fulla halsar då, haha det gär jag alltid när jag sitter i badet, för det är något härligt eko som gör att det låter som om man är en hejare på att sjunga. Haha jaa jag kan roa mig.

Sen äre ju en som fyller 18 snart! Wonder who that is.. hmm tought call..

Ni vet rubriken? Ah de kanske var en dum fråga men iallafall.. Jag vette fan vart den där meningen är ifrån men jag kan fan, det är omöjligt att komma på vad det är ifrån! Impossible! Ingen vet heller vart den är ifrån men det är bara jag som får dampanfall för det, för de är ju skitfint sagt men no no, mitt IQ ska förstöra för mig as usual.

Nej nu ska jag kolla på Fjorton Suger, ha en skitbra kväll!


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0