Dagens "kommit fram till att.."

jag har kommit fram till att jag borde platta mitt hår mer sällan.. jag orkar inte att det ska blir så sjukt slitet och att så fort man har fått långt hår klipper frisören av allt.. så jag får alltid välja mellan att ha utväxt och långt hår, eller inte utväxt och kort hår eftersom att frisören alltid klipper bort jätte mkt när jag färgar utväxten..

får väl se om jag lyckas hålla detta.. trivs inte så bra i mitt lockiga hår, ser typ galet ut. men men håret mår ju bra av det iaf! så ska jag satsa på att ha långt icke slitet hår till sommaren! :D



lyckades hitta en bild på mitt lockiga hår, haha älskar dej elin! <3


Peace/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0