Country roads

Godmorgon!
Bussjäklen kom aldrig så jag gick hem igen eftersom om jag ändå tog nästa buss skulle komma 20 minuter försent, not worth it! Så jag peppar till nästa lektion istället; text och kommunikation, vi ska ha redovising då så jag kan inte va hemma idag, fan vad skönt om det varit en vanlig dag då skulle jag kunnat vara hemma! Gaaah. Jag klarar inte av redovisingar, tänker fan varje gång typ ''rape me someone'' så jag har en asbra ursäkt att inte kunna komma till redovisingen. Drama queen haha.
 
Sen idag ska jag träffa Jossi och Katti, awesome! Vi ska kolla på ''I rymden finns inga känslor'' tror jag. Sen händer det nog inte så mycket mer, har psykologi efter texten, ganska lätt lektion men tråkig också. Gud vad jag är negativ till allting just nu känner jag men det får man vara när man vaknade tidigt och inte har en bra smink/hår dag..


Ta mig till landet! Är verkligen på att bara ta bussen och tåget dit istället! Sure det är vinter och jag vet inte vart vår nyckel är till huset där när jag väl kommer dit, men iallafall. Fan jag lovar jag kommer dra dit, kollade precis på sl hur man åker dit.. och det bästa e ju att bussarna går perfekt! :O Det var däremot krångligare att komma hem vilket inte gör så att jag hinner att träffa tjejerna.. får väl vänta till sommaren då.. eller iallfall när snön försvinner, måste ju göra mitt vanliga bad i havet vid påsk; förra gången var det 3+ grader, INTE det skönaste.

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0