White Christmas


ääääntligen har det kommit lite snö! hoppas den ligger kvar till julafton vilket den antagligen inte kommer göra.. kommer nog aldrig förstå dem som inte vill ha snö vid jul? liksom HUR kan man föredra regn? jag hatar regn alla årstider.. det bara förstör håret. och utan snö är det mörkt och nada julkänsla! punkt.

anyways, idag när jag precis skulle gå ut genom dörren kom det ett sms från fronter som berättade att pers lektioner (vilket är alla idag) var inställda. tur att man valde att ta en senare buss så man inte hann ge sig iväg.. men jag och jossi bestämde oss för att ta en promenix upp till högis och låna om våra böcker, men vi var en halvtimme tidiga så vi tog en tripp in till stan oxå. Josefina "vi går bara in på åhlens då!" japp så blev det inte.. men vi stannade inte så länge heheh. sen lånade vi iaf om böckerna och nu har jag varit hemma ett tag och hunnit skriva lite på religionen och slagit in mina julklappar! nu ska jag kolla på oc och sen ska jag ta itu med psykologin... fml.

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0