Snö


haha hittade en bild ja gjorde förra året vid julen.. jag är ju grym på photoshop!
...
Go'morron!
Skulle precis kolla på det nya avsnittet av Vampire Diaries men no no, tydligen kommer nästa avsnitt den 5:e januari! cry me a river..
Börjar 8:50, men jag (som varje dag nu på senaste tiden..) försov mig hehe, så börjar nu tekniskt sett halv tolv! Yeah.

Ikväll ska jag till militärfest igen, det är vintertema, och va ska man klä ut sig som om det är vintertema?! Man vill ju inte komma dit med vinteroutfit precis och skidor i handen, så funtar på att va snö x) vi målar till lite vita snöflingr lite everywhere, sen glitter så blir de säkert awesome :D

Nu ska jag käka frulle, ha en bra fredag!!

Dagens låt: Laleh - snö (from Arn-tempelriddaren)

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0