HURRICANE


Tjaaabba!
Gårdagen var skiiiitrolig! Förutom Jonnas kidnappning hon blev utsatt för av två äckelkillar (vet iofs inte om de var äckliga, inte Jonna heller för hon har minnesluckor haha) och att vi var tvunga att åka taxi, även om ingen av oss hade kort för allting va borta! (trodde vi men sen hittades dem alla senare idag..) men så daddy, supersnäll som han va, gick ut och betalade för taxin så det löste sig!
Men som sagt, den va skitkul tills det gick åt helvete, men minnen har man som man inte glömmer iallafall! :D (eller inte du Jonna x) )

Imorn är jag ledddiiig! Ska dra till sako-mässan och sen hänga med Jossi, får se vad vi hittar på, jag föreslog Barkarby men svarar den segproppen? A big nono.

Känner jag berättar otroligt mkt om mina dagar, men anywaaays, i helgen åker jag till landet :D fan sjukt länge sen la familia var där så mysig mysigt!

Nej nu ska jag bubbelbada!

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0