TGIF

fredag idag, dagen före nyår! HUR SJUKT?! det här året har gått så sinnessjukt fort. har inte bloggat sen dagen innan julafton så det har hänt en del sen dess! i julklapp fick jag b.la en iPhone!! tjiho äntligen en i mainstreem gänget ;D fick dock nyss ett sms från tele2 som sa att jag surfat för 500 kronor på 3 dagar?!?! det kan omöjligt stämma?? har nästan inte surfat någonting alls utanför hemmet! får lösa det..

sen har jag och mikaela haft twilight maraton och jag har hunnit se breaking dawn med tjejerna! sjuuukt spännande men samtidigt sjukt äcklig.. jag har hunnit se världens vidrigaste film med petra som hette "i spit on your grave" tror jag, inget för dom känsliga! sen igår fixade jag mina lösnaglar med hjälp av freja och petra (känslan när man fastnar med fingret i limmet och måste dra allt vad man kan för att få bort det<3) sen kollade vi på sandor/ida och pretty woman! och IMORRON ÄR DET NYÅR!



/Katarina

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Katarina,



Det var tråkigt att läsa att du debiterats massa för mobilsurf. Om du inte har surfpaket på ditt abonnemang kostar det 15 kronor/MB att surfa med mobilen. Om du är uppkopplad mot WIFI hemma och mobilen tappar nätkontakten går den direkt över till mobilnätet och du börjar debiteras för surfen. Vi rekommenderar därför alltid surfpaket när man har en surftelefon som till exenpel iPhone. Om du önskar hjälp med detta får du gärna kontakta mig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-01-02 @ 14:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0