studysunday

tjo everyone! igår var jag kluven mellan att gå ut eller stanna hemma... var så taggad på att dra till magenta men vädret eller plånboken var inte på min sida. så det blev hemmakväll med petra ist ;) kollade på skräckis, standard haha. tänkte först kolla på paranormal 3 men den hittade vi inte så fick bli strangers nånting som såklart var baserad på en riktig händelse och måste vara något av det läskigaste jag sett.. varför envisas vi med att skrämma upp oss själva petra?? haha.

idag borde jag verkligen plugga. har psykologiprov och religions redovisning på tisdag, love life! men den här låten gjorden mig alldeles för taggad på livet för att orka ta tag i det.. vad ska man göra? ;D


long time - john de sohn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0