Presents

Idag vare som vanligt kort dag i skolan så bestämde mig för att bege mig till stan och julshoppa lite efter lördagens flopp.. Började med att möta upp Ida och hämtade mammas julklapp, vågar inte avslöja vad då chansen Finns att hon läser detta! Sen fixade jag frejas och pappas pressy också :D så nu är jag i stort sett klar, SKÖNT!! Sen åkte jag hem och försökte plugga lite media, det är verkligen sjukt att enda gången jag får ngt gjort är när jag har lite tid och är lite stressad.. Vilket jag var idag eftersom jag hade en timme på mig innan jag skulle till dansen vilket förövrigt var den sista i år! Nu ska jag slappa framför teven hela kvällen ! Tack och hej/ Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0