Nu är det jul igen


årets julgran hahah..

kan ju köra en snabb update vad som hänt i mitt spännande liv de senaste dagarna eftersom jag vet att ni så gärna vill veta ;) i onsdags var sista dagen i skolan var dock inte på avslutningen eftersom den började halv 4 och jag slutade vid 12 tror jag.. och eftersom vi av någon himla anledning inte ska ha avslutning i kyrkan längre utan i aulan så försvann all myskänsla så det kändes ännu mer ovärt att vänta. senare hade jag och tjejerna minijul och jag tänkte på en grej, det var den sista riktiga "skolavslutnings minijulen" som vi kört med sen sjuan! :/ på kvällen drog jag, freja och jossi till magenta och det var kul bara det att det var så sjukt packat med folk!! vi kom knappt ut när vi skulle hem.

igår satt jag hela dagen och kollade på leilas jul och jul med ernst och fick faktiskt julkänsla! sen idag när jag vaknade och såg att i stortsett all snö var borta dog den lilla julkänslan jag hade.. SERIÖST KAN INTE SNÖN FÅ LIGGA KVAR BARA?!

nu måste jag iaf packa för att åka ner till småland och fira jul!

GOD JUL PÅ ER!
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0