Nothing's gonna hold me back this time!

torsdag idag, och även första decmeber! HUR SJUKT?! seriöst snart är det här året slut.. gud vad konstigt det känns! men tillbaka till idag, hade som vanligt väldigt kort skoldag och lovade mig själv att jag skulle plugga när jag kom hem (efter att jag ätit och haft min dagliga tv stund haha) så nu är det väl dags antar jag.. jippie.

Bjussar på låten som gjort min dag! blir bara så lycklig av den, vill ha den på högsta volym och hoppa runt som en galning!! så gör er själva en tjänst att LYSSNA den är så härlig! och alla som tycker något annat är inte längre välkomna till denna blogg.. haha skoja! (eller?)


sunshine (kan namnet bli mer passande?)

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0