New years


beställde precis hem en nyårsklänning! PJUH ett stressmoment mindre säger jag bara! diggar dock inte riktigt blommorna på axeln men om jag har tur går dom att sprätta bort! btw har vi börjat planera vår meny inför nyår! MUMS vad awesome det kommer bli! kan ju berätta lite om min helg när jag ändå håller på. i fredags chillade jag hemma och freja och vi hade det jätte mysigt! behövs verkligen att sitta och snacka skit med en av sina bästa tjejkompisar haha! igår var jag först i stan med jossi och petra för att shoppa julklappar.. gick åt helvete. hittade ingenting och det var jätte mycket folk. så ska bege mig in till stan nån dag i veckan istället och hoppas på att det inte är riktigt lika mkt kaos då.  sen skulle jag egentligen gått ut men kom fram till att jag verkligen inte har råd.. så det blev en film kväll med petra framför paranormal activity 2! fyfan vad vi ångrade oss när vi väl satt där och blundade och hade på "lugnande musik" samtidigt hahaha. men vi överlevde och har klarat mig utan mardrömmar än sålänge :D

nu, back to historia uppgiften... fml


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0