mindfucked

Tjena!
Som Katti nämnde i senaste inlägget så kollade vi på Paranormal Activity 2 igår! Fyfan. Eller alltså tyckte nästan att ettan var obehagligare; men den familjen hade en hund i huset! Och jag haaaatar när de är synd om djuren i filmer, cant take it; så mådde psykiskt dåligt varenda gång hunden var med om något och såg saker och sånt! Saaad.  
Såklart så var det inte superkul att gå och lägga sig sen, och såklart så gick lampan helt plötsligt sönder utanför mitt rum med en smäll när jag precis lagt mig; och så åkte min skylt jag har på min dörr ner några minuter efter! Fuck me säger jag bara, Paranormal blir man ju lite mindfucked av när såna saker hänt i sitt eget huset flera gånger innan filmerna kom ut men aaanywayys. x)



/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0