Måndag



nu börjar det verkligen bli kallt ute.. såg att det ska bli typ -5 på lördag. om det blir utgång då klarar jag fan inte av att gå utan dunjackan! får väl betala dubbel garderob men vägrar stå där ute i kylan och dö. saknar verkligen värmen och att vara bruuuun! aja får väl kötta nästa sommar igen då haha.

idag gjorde iaf jag, louise och agnes klart vår tv-presentation! vi satt seriöst två timmar i sträck, har aldrig jobbat så intensivt på pers lektioner förut :O det brukar som högst vara att man jobbar lite på ena lektionen och sitter vid face och kollar nyårsklänningar på den andra haha. men ni ska bara se vår powerpoint! vi är så stolta :D

idag ska jag faktistk ta mig i kragen och läsa lite historia.. taggaaaaaa! men sen bär det av till dansen så hopp om livet finns! ;)

/Katarina

Kommentarer
Postat av: antigon

Jag hittar verkligen INGA nyårsklänningar!!! HJÄLP MIG! Lägg upp några hemsidor + bilder. TACK :D <3

2011-12-05 @ 15:16:32
Postat av: Katarina

Haha jag typ stalkar Nelly.com!! Har hittat jätte fina klänningar där men alla storlekar tar slut så fort :( men man kan bevaka storlekarna ;)

2011-12-05 @ 20:43:32
Postat av: antigon

men vaa, jag har kollat på nelly men de hade ju inga typ :(

2011-12-06 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0