let the light come in


det här låg på min säng när jag kom hem inatt, nyårsklänningen och lite parfymprover som dom skickat med. synd bara att klänningen hade sjukt skum längd.. jag får lösa det på ngt sätt eftersom jag inte pallar skicka tillbaka den och börja leta klänning på nytt. dock är tyget lite knepigt att sy i eftersom det är så tunt. men som sagt jag får lösa det!

kan ju berätta lite om gårdagen då det var östras talangjakt! måste faktiskt erkänna att dom som vann var sjukt duktiga! sen åkte vi till dags farmors lägenhet och förade (nej dags farmor var inte där haha) och sen bar det av till efterfest på larran där vi träffade på elin och en massa andra ;) går i vanliga fall aldrig ut på onsdagar men den här gången var det ju faktiskt okej! vi hade iaf jätte roligt och jag var sjukt pigg och faktiskt taggat på att dra vidare till white för en gångs skull :O brukar alltid vara sjukt trött vid halv 3 typ.. hehe. men ingen annan var taggad och det kanske var lika bra annars vet man ju inte hur sent (tidigt?) man skulle vara hemma.. hahah. man måste ju tänka på att det är en dag imorron oxå :D jag, emma och jossi åkte iaf taxi hem så istället för att ta 2 timmar som det brukar göra med nattbussen, which i hate, tog det kanske 20 min med taxi, VÄRT!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0