2011

Sex händelser som varit bra det här året?
1. Fyllde 18!


2. Summerburst med Josefina! typ det mysigaste jag varit med om! och känslan att sitta själv och vänta på jossi när hon kämpade för att handla mat åt oss i en timme medan folk runt omkring började prata med mig för att dom tyckte synd om mig som satt där helt själv, momories<3 haha


3. Måste faktiskt säga mitt sommarjobb oxå! att veta att man sitter där i flera timmar men att man tjänar cash samtidigt är himla najs! sen var ju min arbetskompis Clara himla rolig oxå ;)


4. Första utlandsresan utan föräldrar! fy vad roligt vi hade!



5. det var en brun sommar, finally!! hehe


6. Sen måste ju alla underbara vänner få vara med på en punkt oxå! alla shoppingturer, fikastunder, utgångar, fester osv!


Sex händelser som varit sämst det här året?
1. Längtat tillbaka till saker som varit och därför inte levt i nuet (som man borde!)
2. Avundsjuka
3. ett misslyckat försök att färga håret.. det blev rosa.

4. sista sommarlovet!
5. emilia åkte till usa..
6. paniken över vad man ska göra efter studenten

Vad har du lärt dig i år?
Att man inte ska lyssna så mycket på vad andra säger. ha en egen åsikt! att man snackar mycket betyder inte att man har koll!

Blev året som du har tänkt dig?
vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men det var ett himla bra år iaf! det bästa hittils ;)

Vilka kläder har du använt mest?
svarta jeans! sen har resten varierat

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Swedish house mafia, avicii, alla härliga sommarlåtar blandat med lite deppmode fin musik

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
helt ärligt, vad har jag inte kollat på? följer typ allt..

Vilka människor har du hängt mest med år?
jossi, petra och freja ;D standard! men även alla i klassen och klara brudarna såklart!

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
hmm en del, kan inte komma ihåg alla så därför skriver jag ingen så ingen känner sig bortglömd :D

Vad är det vackraste du fått i år?
minnen!

Vad är det bästa du har läst?
eftersom jag inte läser böcker (dagens ungdom..) måste jag väl säga nån tidning, typ solo, älskar den!!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
reste till grekland utan föräldrar, vuxenpoäng!!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kompis och kompis, men galet nog ja.

Vad var din största framgång 2011?
för varje år som går får man nya erfarenheter som gör att man får bättre självförtroende och tror mer på sig själv, det hände även detta året.

Bästa köpet?
Rayban aviators! passar till allt



Vad spenderade du mest pengar på?
resa, mat och alkohol.. de två sista känns ganska ovärda nu.


Vad önskar du att du gjort mer?
satsat mer på skolan. som jag lovade mig själv att jag skulle göra.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
hade studiedag, åt lunch med freja beställde in mitt första glas vin (orutinerad som man var tog man ett glas rött som smakade bajs..) sen middag med elin och familjen :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
gud vad svårt.. jag skulle beskriva den som Katarina ;)


Tog listan från louise som tog den från Nina osv osv

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

/Katarina

Kommentarer
Postat av: antigon

va?? ditt hår blev väl inte alls rosa??

2011-12-31 @ 12:05:44
Postat av: katarina

haha antigon<3

2011-12-31 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0