run away tonight

Tjabba!
Jag drog mig uppför trappan bara för att skriva i bloggen, så känn er hedrade.
Är skitsjuk, var sjuk igår också men det är bättre idag. Igår låg jag i sängen och gjorde inget annat, jag orkade inte ens gå upp för att hämta tvkontrollen så att jag kunde kolla på någon film! Så ni kan ju tänka er hur roligt det var då att ligga i sängen hela dagen och sova eller stirra upp i taket. Ganska skönt faktiskt, och en annan positiv sak är att jag inte vart sugen på att äta nått, så är assmal för tillfället! Wihu.

Det riktigt störande är att jag fick precis sms från CDON att mitt paket med två böcker har kommit, men nej nej, då ska den helt plötsligt hämtas ut i Örby kiosken istället för att den ska komma i brevlådan som alla mina andra miljoner böcker har gjort! So sad.. jag kan ju verkligen inte traska ända dit, jag menar jag ser för jävlig ut! Jag blir liksom deppig bara att se mig själv i spegeln vafan! And that had never happend before! :O

Iallfall, funderar ändå att dra dit, och i såna fall med solglasögon för jag vägrar visa mig för någon för tillfället, för de är två böcker ja velat ha grymt länge. En handlar (såklart så är det fantasy) om en ängel som skyddar en tjej som han älskar, men sen visar sig bli en vampyr! då måste han tydligen bli människa för att försöka rädda henne, I know, låter spännande as fuck! Den andra är inte lika skum, bara en snygg kille med gula ögon som är varulv men vill inte vara det och bla bla bla, sen träffar han en tjej som han stalkat sen forever, och de blir inlove! Älskar att jag läser böcker som de är typ stalkers i bara, men faktiskt så är boken jag precis läst ut inte om stalkers, utom om två som är inlove, sen visar det sig att dom är syskon (I know, gross) men sen visar det sig att de faktiskt inte är det! Vilket fan är verkligen en lättnad, då blev inte deras grovhångel lika äckligt som innan höhö.



/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0