riot in everyone

Tjafan!
Ska sluta säga ''tjabba'', enligt Maria så låter jag som en gubbe eller lantis.. kom inte ihåg va hon sa men en del av mig dog efter det utlåtandet (vet inte om det är ett ord, men om inte så är ja grym som hittat på ett!)

Anyway, idag var det första dagen i skolan, och jag gick på alla lektionerna! Jag är stolt som fan, gick till och med in i skogen och bytte om i en uteliggares sovplats bara för att vara med på idrotten! Den ni!

Imorn ska jag dra till stan med Neuman eftersom vi slutar halv 11 och kolla på mobil jag ska köpa, en HTC Smart om ni vet vilken det är, tyckte att namnet bara talade till mig liksom. Sen ska jag förfan inte köpa någonting! Börjar bli fattig :S och jag vet inte ens vad jag har köpt som jag plötsligt blivit av med 5000:- ! Mysterious..

Idag träffade jag Rebecca på bussen som jag inte träffat sen forever, och vi bestämde oss för att träffas snart! Vafan det var ages sen jag var med den skitungen, och så måste ja också träffa Casslind, som ja inte heller har träffat på grymt jävla länge! Om man inte räknar i fredags..


Mobilen jag ska köpa, l o v e  at first sight.

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0