körtelfeber

Körtelfeber suger balle!
Men ja kanner mig bättre idag om någon vill anteckna! Min hals är inte lika svullen som igår, men jag kan fortfarande inte äta nått utan att det gör förjävla ont eller bara mår illa.. skitjobbigt för har hungrat ihjäl flera gånger den här veckan..
Eftersom jag varit borta nästan en vecka från skolan har jag nu 20 % frånvaro! Det menas alltså att jag (när jag kommer tillbaka) att jag inte får skippa någon lektion alls! Jag ska fan gå på varenda liten skitlektion! Inklusive rörlig bild och idrott! .. Fast idrotten får jag ju skippa en månad pga min kissing disease.. fan va skönt.
Nu är jag tvungen att gå ut med hunden runt fotbollsplanen, hoppas jag inte träffar någon, har skabbigt hår, är osminkad, och man kan bli smittad bara utav att nudda vid mig enligt min läkare! :O känns som om jag bär på pest ...

En annan negativ sak med körtelfeber (finns det något bra??) är att jag inte får kyssa någon på minst en månad! :O För då kan jag få körtelfeber igen..

- Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0