it feels bad now but it's gonna get better

Dagen var såklart uthärdig med mina kära amigos, utan dem skulle de 9 timmar i skolan vart självmord.
Imorn är det matchen mellan Värmdö och Kärrtorp!! :D Måste ha på mig nått grönt.. vilket ja har dåligt om i min garderob I must say..
Har skitmycket läxor! Men av någon anledning sitter jag istället och läser!! Måste skriva uppsatsen snart, eller jag ska fan göra det efter detta inlägg :O duktig ja känner mig nu!

Lite bilder ifrån Idrottlektionen som ja plåtade med min lovely Vildeld.



Vi hade som uppgift att måla hur allting såg ut på en orienteringskarta, and this is how it went ;) Ja vet, ja och Marias humor är på rikigt hög nivå.


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0